Tatto!!!!

God morgon! Dagen väntar mig en springtur med britt, hihi:D får väl se hur bra de går haha! Sen så ska jag rida lite och sen kanske Alexandra kommer till mig och imorgon ska vi ju passa hus!

Igår så snackade jag lite med pappa om tattueringar, och jag frågade honom om jag får skaffa en tatto som symboliserar mamma, typ ett kina tecken eller någon fin blomma!

hihi... Vad tycker ni om tattueringar?

Själv så tycker jag att man ska ha en tattuering som är betydelsefull, jag skulle nog aldrig få för mig att skaffa en tatto som verkligen inte var betydelsefull, eftersom den ska sitta livet ut!



Typ som denna då, skulle nog aldrig kunna göra något för att de ser kul ut när folk kollar på än...

Nepp nu ska jag börja greja och göra iordning mej!:) Ha det toppen!




Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker det är snyggt med tattoo, och det vore häftigt om du gjorde en! Men det kommer nog göra ont

2010-07-19 @ 02:36:19
URL: http://kluddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0