jobb jobb jobb

hejsan! ännu en dag av jobb, fan också att det är så "jobbigt" hehe nä men jag jobbar hellre än att gå i skolan, ser det mer som roligt att göra saker än o sitta i bänken o lyssna på massa skit. Ifall jag vore en lärare skulle jag försöka lära ut mitt ämne så praktiskt som möjligt så att de inte blir så långtråkigt i längden så man får göra saker istället för att titta ner i en bok och bli helt hjärndöd... Nog om det!

Jag brukar oftats fastna på hästbilder som ser intressanta ut eller ja om man säger sähär som inte är så alldagliga? fattar ni? jag verkligen längtar tills jag kan sitta upp på min hingst på en tävlingsbana eller bara rida barbacka på en äng där man blir fotograferad eller att åka ner till en sjö och bada o ta kort, jag verkligen älskar såna kort, dom är så unika på något sätt som säger att "jag är inte bara en tråkig tävlingsmänniska som rider runt på banan" Hursomhelst så fort jag kan börja rida in honom så lär ni få mycket kort på oss, haha! Nu går han ju bara i hagen och göttar sig, och blir tjockis:D!







men lite bilder blir det allt:) hejsvejs nu e det matdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0