Freee fallin'

Hejsan, eftersom inget gick enligt planerna igår så var ja ute och åt glass med Fridis! Det var mycket trevligt!

På Måndag ska vi åka till IKEA och på Tisdag åker jag och köper skor med mummu (: För er som undrar vad/vem mummu är, så är det min älskade farmor, hon kallas för mummu fråga mej inte varför, men de är gulligt:) hihi!

Här kommer lite bilder ifrån igår på frida o allt hahah!


I allra högsta person är detta Fridis:D hahaha!


Tog kort på "min" mp3, detta är inte mitt verk då det är min systers mp3 egentligen så inte mitt fel att den är sönder för det var inte jag!



När jag spelar musik på den så kommer de fram små gubbar som slår varandra och typ sparkas hahaha syns inte så mycket men just nu lyfter den andra gubben den ena!



och ner i "marken" hahah finfint!




Påtal om något annat så vill jag verkligen tattuera mej nu, göööör det nuu för fasen!


hih hejdå hade undeerbart! puss

Kommentarer
Postat av: frida

ahhhhhhhhhhhhh gud!! hahahaha

2010-07-25 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0