HEj o hå kämpa på!

Hej o HÅ KÄMPA PÅ!
Det känns jobbigt men eftersom det kanske behöver luftas lite och låta det gå så kanske vi var menade för varandra o då kommer kärlek tillbaka!

Just nu känner jag mig tom, jag vill bara fylla ut tomheten med massa hästar och mina underbara vänner! Så nu pratar vi om något annat!

Idag var jag och red Zulis, gick ass fort och det var ass roligt! Har lite fina bilder som ser typ likadana ut^^ hoppas ni kan stå ut med dom och kommentera för att göra mig glad.. 2,5 år är en lång tid med massa minnnen och jag måste göra allt för att inte tänka o gråta.. Jag är trött på att gråta, jag tänker bli stark o klara mig igenom livets jävla skit (minns inte det vettigaste ordet) Är trött o utmattad och behöver ha kul! Det tror jag vi båda behöver.. En sak är något jag vill visa världen är att du är alltid min bästa vän<3




Jag o Zulan:)


min glupska älskling^^


en ful häst? eller ko? vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: Alex

Jag tror också det är just precis vad vi behöver. Om vi är menade för varandra så tror jag också att vi hittar tillbaka till det vi en gång hade. Vi har många härliga minnen ihop och jag kommer absolut inte glömma dig! Jag har mått skit dåligt av att ta detta beslutet, men jag vet att det var mycket jobbigare för dig. Kan inte göra något annat än att vara ärlig, även om sanningen sårar. Trösta dig med att vi kan kanske hitta varandra igen<3

2010-02-24 @ 08:32:12
URL: http://capplequoppe.blogg.se/
Postat av: Alex

Vill också ha dig som min bästa vän<3

2010-02-24 @ 08:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0