makes me feeling

Jag tänker berätta om en väldigt underbar person som kom in i mitt liv för 2årsedan och någon månad.. Han heter Alexander och är min pojkvän.
Alex finns alltid där för mig och har alltid funnits när inte andra har gjort det (ingen får syfta sig på att det är just du) Han fanns för mig i dom mörka tiderna då det var dystra texter och alkoholen, han pratade med mig och tröstade mig så gott det gick och det roliga var att det faktiskt hjälpte! Han har fått mig att kämpa för något jag inte trodde fanns..
Sen så gick mamma bort när jag var fjorton och skulle precis fylla femton, han satt brevid mig och höll min hand, familjen runt om oss grät och jag grät ändå höll han sig stark till att inte gråta! Han fanns!
När det har kännts jobbigt efter mamma och allting annat som tryckte ner mig så kom han till mig och satt jämte mig och bara tröstade med sina ord och värmen han fick mig att känna att jag kände mig trygg!
Han är en riktig vän och pojkvän.
Idag var det en liten deppdag för mig endå så är hans humör alltid på topp och verkligen försöker göra mig glad (jag kan vara så otroligt suris ibland) Du skämtar alltid om att mina läppar blir som surt godis med salt på, du är så underbar.
Jag smälter.. dina ord du säger rakt till mig gör mig glad och jag kan inte sluta flina när jag ska försöka vara suris och då blir allting bra, att avsluta ett litet tjaffs med en kyss är det underbaraste som finns, jag skriver denna texten till dig Alex för idag sa du någonting till mig som gjorde att jag fick tårar i ögonen, jag vet inte ifall du såg det men det var inga ledsna tårar det var "jessie är glad" tårar, du sa något som gick rakt in i hjärtat på mig, du sa det "typ" såhär:
-Jag gör vad som helst för dig, jag offrar vad som helst, du är min framtida hustru jag älskar dig du finns i mitt hjärta<3

Självklart gör jag samma sak för dig!
Lilla lilla älskling vad skulle jag göra utan dig? Jag Älskar DIG Alexander Jansson<3
Du finns alltid i mitt hjärta, du är mitt hjärta utan dig inget liv i mig.
Du är min fina älskling, I Love You

//


Kommentarer
Postat av: minna

ahh du fixade det med hjärtat eller? sparade du? :)//Minna

2009-10-12 @ 00:26:51
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0