Always in my heart!<3

Hello. Idag har jag varit i skolan och typ gjort lite matte o skit.. Det var bara jag o linnea ingen hanna där..hm.. iallafall så fick vi efterrätt idag o den var smaskig:D tog lite meningslösa kort också^^
Malin:)


Linnea:)

Resecentrum

Resecentrum igen

Mina skor^^


Slut på bilderna.. imorgon ska jag vara med min älskling, saknat han jätte mycket och då ska han få se sin present:)<3




You will always be in my heart! I love you forever. You are the prince in my life. Always in my heart baby<3


//


Kommentarer
Postat av: hanna-panna

hahahhaa, jag saknade er :o

hade sjukt tråkigt x'D btw, vem är bitchen?? :O

TELL ME?!

2009-11-21 @ 11:18:57
URL: http://hannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0