Hemligheten visas!

Hejsan nu kan jag säga min hemlighet och allting är ganska bestämt nu..

Ni vet min polle, M, han ska flyttas till ett annat stall, ett närmare, det kommer kännas ganska tomt utan Anna och dom, men jag kommer absolut att åka upp och rida då och då (: Och kommer sakna dom stooort!
Men ska bli skönt att bara kunna åka mindre än fem minuter till honom.. (:

Han ska hem på söndag och vi får väl se hur han reagerar på nytt stall och allting, det kommer nog massa kort på det skulle jag tro :) så håll utkik på Söndag :D!






uch längtar inte till vintern när jag ser detta, hehe! men sööta bilder iaf, vintras dåå undrar hur mycket han har växt nu :P <3

hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: anna

älskade jessie vi komer att sakna dej och Melwin stoooooooooort också du har varit ovärdelig för oss kram och lycka till du vet vart vi finns

2010-10-04 @ 15:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0