löshår eller inte löshår?

hello! hmm vad tycker jag om att folk kastar öl på än? nej det gillas inte! Igår var vi på T-kvällen där några spelar och när vi är på g ner till parken så kastar ett par jävla fjortisar öl på oss o springer iväg, det är inte okej, jag blev ganska tjurig men lugnade mej sen!

sen har jag ett lite "tycke" om löshår, haha, jag gillar inte löshår överhuvudtaget, men ifall man ska ha det så ska det INTE se ut såhär, jag förstår inte hur folk kan bära de så? Ser dom inte hur jävla fult det är?!





varför kan man inte fixa de så det ser bra ut iaf?:S herregud.. -.-'





på Måndag ska vi passa huset igen med alla höns o hästar:) hihi!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Frida

hahahah!!! vilket jävla fail hår!!!

2010-07-17 @ 11:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0