Awsome dag!

Hello!

Nu blev de så att de skulle bli flytt på hingstarna på Lördag istället! Men jag red Fibbe idag, så fort jag satte upp fick han stolleryck och först reste sej och sen bockade o lät lite grann, det var tydligen väldigt roligt att få komma ut o skritta, men iaf, jag hoppa av och kollade på honom med en min som "ÄR du färdig nu eller?" och så kollade han lite fegt tillbaka så satte jag upp igen och han var "normal" igen haha inga bockningar eller något sånt..

Sen red jag Wilda, hon gick som en klocka, inga problem. Jag snackade lite med Anna om Melker, deras 4åriga hingst jaja nivet.. Om ridningen o sånt, Anna hade en teori om att ifall man hoppar upp i skogen där Melker älskar att vara o lunka, han gillar inte riktigt banan och gå där på en volt eller så, så vi testade, jag satte upp i skogen och Anna hade en longeringslina och gick en bit bakom, vi tog världens härligaste tur ute i skogen, Melker gick utan problem, jag blev så glad att de funka utan krångel och resningar! FAN vad UNDERBART! Jag var verkligen glad och är fortfarande, de sitter liksom i ännu! haha

Så jag har lite filmer och bilder när jag red honom, men jag säger det att, jag ville inte riktigt sitta som jag skulle, ville störa honom så lite som möjligt och dessa bilder är efteråt våran ridtur! P.S jag hoppade honom också!:)









Fibbe!




Älskling;






plus dom andra:



Melwin längst bak, ville inte vara med på kort längre hehe

filmer kommer i ett annat inlägg :) hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0