Boråsridhus & Hästbajs+MATEN!

Imorgon ska jag till Boråsridhus.. Hoppas på att de ska gå bättre än alla andra gånger och den lilla hästen Donna som jag red i onsdags gick jättebra! Så jobbigt och rida stela pollar som inte orkar göra någonting med sig eller arbeta..
ÅH jag älskar maten på ridhuset... vi får äta där o det e GOTT! hehe..
Idag hade jag APU hos Anna det gick sketabra med Zulan han e en sötisbebis:)

Jag o Zulan för ca 1årsedan:)



Han kan också tacka ifall han får godis:)
ignorera mig.. hehe!



//
Always in my heart<3


Kommentarer
Postat av: Jonas

Ojoj jag får äran att inviga bloggen med min kommentar; majestätisk häst samt ett fräscht utseende på bloggen! ;-) Kan bara intyga om maten på hästhoven, den är riktigt god!

2009-09-30 @ 02:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0