blööö

Hello :)

Imorgon är det Måndag och detta betyder att lovet är slut och skolan börjar... men det är kul för att jag ser faktiskt fram emot att gå dessa dagar bara för att imorgon fyller marina år, min syster, heeela 23 år, Grattis till henne. Så jag ska upp till henne o fika massa goottt :)

Sen på Onsdag gäller det, jag ska tattuera mig... Herregud.. jag är nervööööööös! Haft massa mardrömmar om att den blir halvgjord eller att den inte blir av o heelt ful och allting.. gud alltså!..

Iallafall så har min dag varit kort, hehe, vaknade klockan 1, vart i stallet och sen hämtade Anna upp mig för ett årsmöte om en klubb, haha inte direkt det roligaste jag varit på men nyttigt antar jag och det bästa var ju att träffa henne såklart :)

Nu ska jag prata telefon med min pojkvän :p hehe ..  Men jag lägger upp lite bilder .. typ random bilder som e kul:)



min tommy och jag :)



jag är ett lejon ;)


detta är en bild jag försökte måla av och såhär blev resultatet;



jag ändrade huvudet lite o så:)

nu ska jag sova, natti hejs:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0