bebisar som plaskar

snart beger jag mig och badar.. eller snart o snart.. ska åka med bussen 12.55 :) jag ska inte bada själv utan med britt bitch ;D blir ganska nice, som hon sa igår, två bebisar som plaskar runt:D britt i brunt hår o ja e blondt:)




jaha det har inte hänt så jäkla mycket sen sist.. har SPORTLOV!!! nu :) gött som fan! och dagen börjar bra med sol, det är ju sjukt nice!



jag idag haha nyvaken typ:p

just det, alla <3dag.. hmm jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, det är väl bara amrekanskt påhitt och det är ju inte direkt så att fåglarna kvittrar och att det är jätte deprimerande för att man inte har någon eller sin pojkvän att vara med på denna dagen... nu låter det som jag är ensam idag.. men nej jag ska faktiskt göra den lite annorlunda o vara med mina bästa vänner! Tycker inte denna dagen är så viktigt..

Slutsats!;
så simning och bästa kompisar o sol det gör denna dagen till vilken jävla bra dag som helst!!

nu skall jag göra något annat kul tror jag! cya!

P.s. tror jag ska ge min hemliga pojkvän en present.. dock är han inte hemlig.. men visst är han söööt:)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0