Söndag

Jahaa då var helgen slut och det är söndag igen. Jag gillar inte söndagar, folk får sånt söndagshumör jämt:S aja..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har ju haft det nya fodret ett bra tag nu och M verkar gilla det (:

I Fredags var jag med jessica britt och leo:) det var roligt hehe .. vi var i kinna först o sen drog vi hem till britt en stund och sen till örby och vi hälsade på min häst lite och sen drog vi hem till mig och kolla idol hehe:p

igår var jag med Tommy :) det var väldigt trevligt:D hihi!

Britt tog en bild på mig och min häst! haha söt eller hur;) ?



sen har jag lite andra bilder från fredags :D


haha

min syster var hemma för en vecka sen, och vi är ganska lika eller vad säger ni ? ;)





haha aah.. gissa vem som är vem ?

Idag ska jag och papput övningsköra får se hur det går kommer la se ut såhär;)


eller såhär:p


:O hahah får väl se (:

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0