phone.. I like u<3

Hejsan(: så ni vet har jag ju haft kalas idag och fått mycket pengar, och en ny mobil, Tack för det!! :D
Jag kan börja med att vi har släppt ut hästarna på bete nu och det var jätte sumpig mark o självklart fastnar min sko i marken o min häst snurrar runt o får panik för att han sjönk ner o ja springer runt med en sko, först lugna hästen sen ta min sko men ganska försent, min fot var ju ass blöt haha men iaf så stormtrivdes min lilla bebis!

Jag ska försöka uppdatera mera! (:

Jag har tyvärr inget program som jag kan sudda bilderna med men ska kolla efter något som man kan ladda ner gratis o se vad jag kan göra (:

Idag så var jag med "min hemliga kille" och igår faktiskt! haha, det var väldigt mysigt och nu vet ni, det är en kille och ingen tjej men tror ni fattade det ifrån början! Iallafall så tycker jag väldigt väldigt mycket om honom och nästa helg så ses vi kanske ;)

ja som sagt så hade vi ju kalas, jag fick ju min nya mobil, åååh bara älskar den!


fin eller hur (:??? imorgon ska vi bowla med klassen fyfan vad roligt! då blire många kort med min nya älskling (då menar jag mobilen) heheh man vet ju aldrig med mig eller hur;) ?


Hur har eran dag varit? Lika bra som min??

hade braaa! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

picnik.se där kan du redigera dina bilder!

oj.. en kille... =)

2010-05-30 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0