Ovanligt glad? (:

Heej hej visst är det en underbar dag idag (:?? Jaa men jag har lite ttråkigt ingen vill/kan ju vara med mig, men iaf så har jag varit glaad! :D Nu är jag jätte hungrig, vart är MATEN?!??!?
aja, igår så åkte jag till min häst o det är en bra bit... så hade jag ingen bensin i moppen men ja provade endå o köra dit, och tro fan den håller hela vägen dit o hela vägen hem, tog ett kort på hur det såg ut när ja körde^^


ojoj o jag klarade mig :D hiih LOVE U MOPED!

tog lite kort på min häst idag som äter för full... och jag som badade honom häromdagen... ååh -.-




Sötis <3

Så tog jag lite ego bilder idag för min syster fixade mitt hår (: fina vvaaaa:P???








hih (: imorgon ska jag ha kalas o få presenter :D Grattis till jessie! WOWOWOWOHO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0