Tisdag, 1 Juni<3

Hejsan! Jag börjar med frågan jag fick, jag har 18st som läser? inte vet jag, men tipsa gärna om min blogg ifall ni tycker den är kul(:

Så... ja idag har jag vart med min hemliga person :D ! och eftersom han är hemlig har jag en suddig bild på honom, men som sagt jag gillar honom verkligen och det är vi :D <3

Som sagt ni ser inte direkt vem de är ;) men vanliga bilder kommer efter helgen kan jag säga då.. (:

Så idag hade jag en udda praktik, behövde bara göra små saker sen var jag ledig var o hälsade på min heest på betet. tog kort på han:D <3

 

 

 

 

Sen har jag lite bowling bilder med haha!

Tove :P


haha

hanna haha :P

Så nu ska jag dra mig, hoppas eran dag har varit lika bra som min!

pusshej!


Kommentarer
Postat av: sally

jag tycker att du kunde suddat bilden mindre !

hehe,

2010-06-02 @ 09:47:47
Postat av: jenni

UPPDATERA

2010-06-03 @ 11:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0