Tomten gav oss snöö.. O.o

Hej hopp vad mycket snö det kom över en natt, det blev inte så mycket pulka åkande för att snön var alldeles för mycket.. det gick helt enkelt inte fort.. Det var jag, ceclilia och icka min syster:) När vi kom hem gjorde icka något jätte gott till oss, varm choklad med grädde och krossad choklad på grädden, fy vad gott det var..

Skillan var med oss och åkte pulka.. ja det gick ju som det gick.. hon ska alltid springa med i farten antingen jokka eller hoppa på än och slåss... jag har lite små bilder..;)
haha mitt i språnget

Något nyfiken

Älskar snön

Utmattad av dagens aktiviteter^^



Angående skolan så verkar det som om det flesta börjar på måndag.. GAH jag blir ganska frustrerad! VARFÖR ska vi börja som alla andra gbgare..? VI GÅR JU I BORÅS!!!!! och alla andra boråsare börjar På MÅNDAG!! Ibland hatar jag min skola..  men men jag har ju något att se fram emot.. min lilla bebis.. kan ju sitta o dag drömma om hur det kommer kännas när jag äntligen vet att han är MIN på riktigt!
Vet du hur det känns att få en egen häst för första gången?:P Beskriv gärna och säg din lilla historia hur du äntligen fick dig en häst/ponny:)

Hejdå alla läsare:)//

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

SV: jadå, han är en travare :) Fast inte som alla andra travare. han kan piaff, passage, piruetter och hoppar banor på 130 cm.



Jag minns när jag hämtade Hero. Det var en varm aprildag och vi åkte iväg mitt i natten ner mot Göteborg. När vi väl kom ner så var jag så spänd. Äntligen skulle vårat liv starta tillsammans. Resan upp till Stockholm kändes som evigheter. Jag ville bara lasta ut honom på engång och mysa. Minns när vi stannade på en bensinmack för pappa var tvungen att gå på toaletten osv. så öppnade jag luckan till transporten och gick och och pratade med honom. Han stod där så sött och tittade ut genom fönstret som han hade i transporten. Sen minns jag när vi väl lastade ut honom när vi kom fram till stockholm att hela stallgänget satt utanför stallet och väntade på oss. Finns en bild som är tagen på Hero när vi lastade ut honom, samma dag som jag fick honom. Det är bilden som jag la upp nyss på min blogg. :) Den dagen minns jag verkligen! Och där började vårat äventyr.

2010-01-06 @ 17:01:24
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Miriam

Så söt hund i snön! Läste att du skulle få en häst, så avundsjuk man blir .. Han såg väldigt ung ut så det blir att börja rida in honom själv eller? Kul och göra allt själv från början! Kram

2010-01-06 @ 22:37:46
URL: http://annamiriamfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0