Speciell dag!

Hej hej det här är en spreciell dag för det är inte vilken dag som helst det är TISDAG och jag fick reda på att jag får lille Melwin den 22 Januari på en Fredag! Im so happy! Nu känns det att jag är snart en hästägare! Och den 19;e Januari ska jag göra i ordning Melwins box, så han ska få massa gott halm och stå på och kanske någon leksak.. inte riktigt säker på det ännu med leksaken.
Varför just på Tisdag? Jo jag är ju på APU hos Anna och de är där Melwin ska stå, så vi sa det att jag skulle kunna göra det då:) Åhhhh Jag är så glad!
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft, vi hörs ikväll:) Hej så länge!

SÖTIS:D!


Kommentarer
Postat av: jenn

Vad fick han för poäng på fölvisningen? (ser ut som att bilden är tagen på visning=)

2010-01-12 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0