"Showjumping"

Hej idag har jag varit hos Åke hela dagen, haha! Först red jag och Fredrik ut, jag på Zulan och han på Wilda:) Det var trevligt och lite kallt, hehe! Sen har jag pratat lite med Anna och massa grejs.. Åke fick gå med Dennis och Vera. Dennis blev lite tjurig på Åke eftersom han inte fick "hälsa" typ på Vera haha och Dennis var väl efter Åke ganska mycket så Åke tog sig friheten och "hoppade" över staketet, ingen skada skedde som tur är, sen så fick det vara nog han fick ställa sig i sin box och äta lite, senare gick jag ut och borstade honom och lärde känna han lite grann, han var SÅÅ duktig! Väldigt nyfiken på vilka som kom och gick, så underbar liten polle:)

Tog lite små bilder på honom i stallet, han är sööt!



och en ute bild:)



Så det var allt jag hade och säga för idag, hörs imorgon kanske:) hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0