Inte så långt kvar?

Gud jag sitter verkligen och räknar ner dagarna tills Melwin blir min! Jag vet ju inte exakt när han flyttar över till "mig" Men jag räknar något på slutet av månaden ifall jag får gissa tror jag det blir runt 25-31? Kanske det;)

Någon annan som vet hur det känns att gå och vänta på en egen häst för första gången? Nivet jag ligger uppe och väntar på att klockslaget ska slå över tolv på natten och då tänker jag nu är det en dag närmare!

Vet ni vad jag har bestämt mig för, att skaffa rosa grimma o grimskaft och rosa täcke eller något i den stilen^^ haha jag kan inte låta bli, sen när han blir äldre och runt tre år ska han bli världens snyggaste, med vitt täcke eller något^^

Vad tror ni om det:)?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin han är

2010-01-04 @ 20:16:58
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

Hej! Superfin blogg du har!

Kika gärna in på min blogg som är den tredje största hästbloggen i Sverige.

Och missa inte tävlingen där du kan vinna en ridhjälm!

2010-01-05 @ 20:45:21
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Mikaela Jonsson - En satsande juniorryttare!

vilken söt liten häst :) eller ja föl ^^ hoppas det kommer att gå bra för er :D

2010-01-05 @ 22:09:24
URL: http://bugzilady.blogg.se/
Postat av: angelina

SÖT föl!:D

vad ska du göra med den då?:)

hoppning? dressyr? annat?:D

2010-01-08 @ 18:48:55
URL: http://angelinasvanillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0