God morgon halv sju!

Hejsan jag är uppe ja.. Vaknade halv sju och kan inte sova! Igår så orkade jag inte uppdatera, men jag var och red och sen var jag med min älskling:)
Idag ska jag rida igen, sen vet jag inte alls vad som händer.. Vad ska ni göra? Jag ska nog kolla lite film nu o försöka sova.. ska ta lite bilder senare idag på hästarna o så.. När börjar ni skolan igen, jag tror jag börjar nu den 7;e men är inte säker..
Min älskling får sitt körkort om typ mindre än två veckor, han är så glad över det, hehe det är jag också för hans skull, vi pratade om att åka in till borås och köpa ny telefon till mig och gå på bio o kanske äta lite..^^ Det låter ass kul tycker jag!
Hepp nu ska jag dra mig hejsvejs!//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0