2år o 6månader<3

Hejsan! Nu har jag fikat och idag har jag varit hos åke:) Stackars lille dennis som fick kolik:( men han kommer repa sig sa vetrinären! Åke mådde bra o han har blivit lite tjockare vilket är bra eftersom han hade mask! Sen kom älsklingen som hämtade mig och vi bytte däck på bilen för det blev punktering när vi var framme.. ajaj.
sen så var jag hemma hos honom lite o vi hade det väldigt trevligt:)

Jag har tyvärr varit ganska klantig och gjort sönder min mobil så jag har en reserv som är pappas skulle jag tro.. En nokia, uch jag gillar inte nokia men det funkar tills jag sparat ihop till den mobilen som jag vill ha nu, den har jag bloggat om innan:)

Imorgon ska jag kanske vara med Jesscia:D!!! bara kanske för hennes föräldrar är inte så glada på henne vilket inte är hennes fel men men..

Vad händer för er imorgon? Tänk på att det bara är helgen kvar sen skolan igen:( fyy o uch!!

jag tänkte lägga in en bild på mina älsklingar:)

Aw vad fina vi är:) En grej till, om sju hela dagar är det 2år och 6 månader för mig o alex, säg grattis!!:) <3

Aww vad söt du är:) <3

Åke o wilda (platsmamma:)

Sötisar! jag idag;

ganska dålig bild pgd av ingen blixt;) nu ska jag dra mig hejsvejs!:)

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis till oss! Ingen annan som har grattat oss än så länge:( Jag hoppas det blir flera år till:D

2010-02-19 @ 12:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0