Fabulous

Hejsan idag har min dag varit ganska kass.. Det har inte varit skoj i skolan förutom linnea som höll mig underhålld (haha heter de så?) Men en grej jag tyckte var skoj var att den andra Linnean i våran klass berättade att hon hade drömt om att hon hade tagit över världen och skickat sms till folk i sömnen om att hon har erövrat världen, haha det var dagens skratt!
Jag har faktiskt inte så mycket att säga.. mer än att min dag har varit sådär.. hoppas eran har varit bättre och gör mig glad med en liten kommentar:) <3

lägger upp en snygg bild... som jag tycker om!:)


Visste ni att när jag känner mig nere eller lite orolig brukar jag tänka (hehe) ; Bry dig inte Jessie, du är Fabulous;) haha ganska skumt men det funkar jag känner mig lite bättre än den personen jag är sur på ifall det skulle vara så nu^^..
Hur brukar ni göra?


baj!



Kommentarer
Postat av: sis

ser ut som du har hästhovar :D

2010-02-02 @ 17:14:57
URL: http://muminminna.blogg.se/
Postat av: hanna-panna

ut och springa gör jag när jag är arg iaf :)

men det går inte nu för alll snöööö! :o

2010-02-03 @ 17:38:15
URL: http://hanna.bergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0