Boxa bilen

Förlåt för att inte ha skrivit på länge men har inte orkat för det är ingen som kommenterar min blogg:( blir lite lesdsen.. hehe! Ska jag berätta om dagens händelse?
Det ligger till såhär att jag och Alex körde ner till Ekelund för att prata lite och efter en stund bestämmer vi oss för att åka hem.... hum hur skulle detta gå till, vi började köra lite och sen satt vi plötsligt fast, ÅHH!! Vi höll länge på med att försöka komma loss, jag pötte på bilen och han pötte på bilen.. vi gasade och vi satt helt fast... Shit!
Efter en stunds tänkade tog alex fram några grejer gjort av järn skulle jag tro och satte det under det slirande däcket medans jag pötte på så kom vi äntligen loss, och alex kommentar var när vi satt i bilen!
-Åhh jag älskar dig jessie!!
Vi var så glada över att ha kommit loss och så slirade vi ner i ett "dike" vi var fast igen, ÅHHHHH!!!!!
Denna gången försöket vi göra samma saker men ingenting funkade, vi fick ringa papput så att han fick komma och "koppla" på ett "snöre" i bilen till hans bil och köra loss oss... ska visa i paint eftersom ja ej tog bilder.. hehe!



Hehe kan ni tänka er;) mina paint kunskaper är på topp idag! (y) natti!


Kommentarer
Postat av: hanna-panna

HAHHAA klockrent(Y) x'D

2010-02-12 @ 09:25:11
URL: http://hannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0