Kastrering i julklapp?

Idag sker en kastrering på min lille kille.. hehe jag tror det blir bra eftersom att han börjar bli lite busig.. fast vilken unghäst är inte lite busig då o då? Jag vet inte men det känns bäst såhär eftersom jag bara vill ha en häst o ha roligt med, tävla och ja kunna rida på utan att något plötsligt sker typ som ett sto står i någon hage o han blir helt knäpp bara av att pasera henne.. hmm njaaa jag vill bara ha kul utan besvär :)

Det sker idag halv fyra så ska jag ta en massa kort haha så för dom som är känsliga ska inte kolla på bilderna ifall det blir sånna där bilder.. hmm..
Jag tog ett kort igår eller två snarare på honom han ser inte så pepp ut och det känns som om han vet om vad som ska ske.. uch jag känner mig som en dålig "morsa" typ.. ja han är ju min lilla bebi:)







dock står han och äter.. hehe.. jeje..

cya! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0