Vart ska jag????

Hello förlåt för dålig uppdatering, har ingen orsak direkt har bara inte orkat o inte gjort ngt speciellt! Iallafall så är jag och pappa hundvakt idag till farbrors hund! hehe.

Har en överaskning som ni ska få veta just nu...

Imorgon flyger jag och pappa till malliorca!

Erkänn nice alltså, längtar och tror jag har lite resefeber, hehe men de går väl över, först åker vi till Stockholm imorgon och sen sover där en natt och sedan dagen efter åker vi till mallis sjukt tidigt!

En bild från mallis precis när sommarlovet var börjat!






eller aa några blev de :) hehe men nu vill jag ha min färg tillbaka! Så dags o SOLA SOLA SOLA! Det kommer komma massa bilder lovar er :)

hejs!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Nu ser du till att smörja in dej med solkräm så du inte bränner dej. Nu är jag ju inte med så du slipper tjatet om det. Ha det så bra och sola och bada åt mej också men bränn dej inte. Kram

2010-08-09 @ 00:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0