HEMLIS

Hejsan hinner inte uppdatera så mycket nu när skolan är och så.. Men idag så var skolan rolig, vårt schema e soft som faaaasen! Är bara i själva skolan två dagar i veckan resten har jag praktik eller är på ridhuset i Borås:)
Jag fick hem en grej på posten i typ förrgår, och det är en grej för unghingstar? har jag helt fel...? ingen aning men tog kort på de o man kan åka dit o visa upp sin hingst o se om de är något bra!

här kommer kortet!

framsidan detta då..


baksidan :)

vad tror ni? Tror ni att de blir något och gå på o visa?

Idag ska jag och pappa åka och prata om en grej med en viss person, kommer inte säga helt försen allt är bestämt! Det kanske inte ens händer får se hur det blir! (: hihi liten hemlis!

Nu ska jag dra mej vidare! Juste!!! jag ska färga håret ikväll så ni får en före o efter bild någon dag :) hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0