Natt & MinAlex<3

Hej allihopa som inte är så många av.. hehe..
Nu ska jag lägga upp lite bilder av dagen:) Min mobilkamera är inte den bästa så bilderna är inte så bra kvalite!






Och sist men inte minst våran Goda mat på Hoven.. Supergott!(y)



Maten är mycket godare än vad den ser ut;)

Idag har jag varit med min Alex, det var jätte mysigt!<3 Fast jag ville vara till halv sju och Alex ville tydligen hem och sätta ihop moppen:( (snyft) så de blev till kvart över sex inte så mycket skillnad men jag tar gärna ut tiden tills han måste hem.
Önskar att han kan flytta nu snart i en egen lägenhet så flyttar vi ihop:) Nästa Mål i Våra Liv!<3

//Always in my heart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0