Hästbajs & Hannapanna

Hej!
Jag sitte i skolan nu med Hanna o vi sitter vid "våra" datorer.. som vi delar med tvåorna.. vi har slutat tidigt idag eftersom vi började tidigare.. så vi stack till skolan från ridhuset:) det var as god mat idag som ja kommer lägga upp bild på sen när ja kommer hem:)
Idag ska jag va med Alex:) Och det kommer bli kul o mysiigt<3
Vi hoppade idag och jag gjorde världens snyggaste avramling.. Hästen tvärnitade framför hindret o jag tappade helt bort balansen o flög fram på halsen och kunde inte komma därifrån o jag ville inte ner på marken.. Hästen Donna fick något slags panik och hjälpte mig lite och slängde sig bakåt och uppåt sammtidigt så jag flög upp och på sidan och hamlade på mina fötter! och så gjorde jag en tjusig kommentar.. 
- TADA! 
hehe väldigt komiskt om ni frågar mig;).. 



// Always in my heart<3


Kommentarer
Postat av: hanna-panna

aww fin bild!:)

VI + hästbajs = bäääst!

2009-09-30 @ 14:10:00
URL: http://hannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0