Söndag

Hej! Nu har jag glömt och uppdatera! sorry.
Jag har iallafall varit på bio med älsklingen, vi såg äntligen midsommar, någon annan som har sett den? Tyckte den var rolig! Och igår var vi på universeum (stavas de så?) och kollade på Dinosaurier, hehe de roliga var att det var mest massa femåringar där men det var häftigt! Och nu väntar jag på att Alex ska ringa så jag kan åka till honom, vi ska va idag och det ska bli mysigt:)
Mitt hål som jag tog gör inte ont längre bara ifall man pillar lite men de är inte infekterat iaf, vilken tur:) Hehe det gjorde lite ondare än vad man tror..

Vilken dröm jag drömde! Jag drömde att jag och Alex fick tvillingar en kille och en tjej, vi skötte dom inte alls och stoppade ner dom i en väska, det känns inte så bra inför framtiden, hehe!
Nä nu ska jag gå och käka något.. hade fint! Hej!




//Always in my heart<3

Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; vadå däruppe? ^^

2009-10-11 @ 16:03:24
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0