Skola & projektarbete TA MIG HÄRIFRÅN!!!

åhh det känns som om jag är fast på en plats och vill komma så långt ifrån som möjligt. Jag kan inte för jag sitter i skolan och skolan går först som de vuxna säger, det kan jag också tycka men för tillfället känner jag att jag behöver komma härifrån och åka hem men det vill jag inte direkt heller.

Nu vet jag vart jag vill komma, jag vill åka till Älskling, jag vet inte vad det är med mig men det känns så deprimerande och vara här.. Varför?
Det enda som hjälper just nu att få en varm kram och en puss hade varit toppen och bara ligga ner under en filt och mysa! Bättre kan det inte bli!
Titta vad man dagdrömme.. hehe..


nepp nu måste man fortsätta och arbeta med projektet..
hejhej..
//
Always in my heart<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0