Nattblogg

Hejhej idag har jag och Alexandra varit på sjukhuset och gjort lite grejer.. Sen har vi varit mycket ute med hunden och gått o spelat fotboll med henne.. hehe. Ibland hatar jag datan eftersom jag hade skrivit ganska mycket och så försvann det bara.. GANSKA IRRITERANDE! Iaf Alexandra är övertrött och då blir hon Pain in the ass! Så hon sitter och skrattar åt sig själv och ligger o löjlar sig.. lite kul kanske men är supertrött idag pgd av medecinen jag har.. Så är inte riktigt övertrött som hon jag siterar henne.
-Aj min mage knaka! huahuhua
typ så, sen var det jätte kul allting.
Nu efter att ha varit på dass blev hon plötsligt jätte trött, antagligen kom något ut..(Hehe) Nu kan jag säga att jag blev ganska trött o road^^ hehe lite biler kommer här för jag har inget mer att skriva om.;)

 

Sådär nu får alla sova gott! Hejsvejs

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0