McDonalds & Scary movie4

Hej idag har det varit en seg dag! Jag har endast suttit hemma och inte gjort någonting!:S
Mina kompisar har varit sjuka o varit hos sina pojkvänner, baah... Så har kollat upp lite roligt onödiga grejer som man kan köpa:) Ni hittar grejerna på denna sida!
http://www.onodigt.se/sport-fritid/65-head-massager-ORGT.html

Vi börjar med en massage för huvudet, jag vet att min APU värd har en sådan och hon drog den på huvudet upp o ner och jäklar vad gött det var så den rekomenderar jag! Ganska billig också:)



Sen har vi också ett ljus som har batterirer, blåser man på det så tänds det tror jag men när man ska släcka det ska man blåsa på det, bättre än att låta ett riktigt ljus brinna även ifall det är mysigare men man får ju en större risk. Den finns i olika färger:)



Sen den sista grejen ifall man ska låsa upp något mitt i natten och inte ser något så kan man dra fram sin lilla lampa, en ko då det lyser ur näsborrarna, hehe lite rolig grej o leka med eller bra o ha på nycklarna.



Vad har ni gjort idag? Något roligare än mig iaf skulle jag tro..^^ Jag funderar på att klippa lugg ska jag våga eller inte?



Nu ska jag nog sakna min älskling och kolla på Ghost Whisperer
, lite läskigt och kolla på det ensam Alex burkar ju faktiskt ligga jämte mig(a) Typ som denna bilden^^.. Jaja jag säger godnatt till alla:)


//

Kommentarer
Postat av: minna

jaaa klipp lugg!! jätte fint! kommentera min ngn gång! :D

2009-10-28 @ 22:11:32
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0