Frida + En nakenråtta = En naken Frida

Hejsan!
Ska strax kolla på sex and the city och för alla er som inte vet så tycker jag att sex and the city är det bästa som någonsin har skådats typ.. Jag ska kolla på första avsnittet nu snart men först till det vad jag och Frida har gjort, vi har kollat på 27dresses och ja den var bra! Sen har vi kollat runt lite på youtube och google haha, jag ska visa vilka bilder vi hittade!!
Hade bra allihopa!
En sådan här vill jag ha fast lite mer päls men det kan ju inte Alex ha för han är allergisk...


Denna var bara rolig så jag var tvungen och lägga upp den! (hehe)



Men vi får skaffa oss en sådan här istället! En nakenråtta!


Hehe, nej den är alldeles för ful och hade inte velat ha en sådan, hade ni velat det?

Nattinatti får jag säga nu då för jag kommer inte uppdatera mer nu!
//always in my heart<3

Kommentarer
Postat av: fridaoooo

Jag ska ha en naken råtta! :D

2009-10-04 @ 18:16:56
Postat av: D E L L A

Ha en fin söndagskväll :)

2009-10-04 @ 18:37:59
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0