Hål & Sex and the city

Heeejsan!
Idag har jag varit skiittrött! Jag stannade uppe alldels för länge igår bara för att jag fastnade vid sex and the city! fy mig! Idag har jag varit med Alex, det var mysigt men kallt för vi var ute nästan hela tiden sen bjöd han mig på fikaa, gulleplutten!<3
Jag ska ta hål i örat med Frida på Torsdag! Nu menar jag inget vanligt hål utan där uppe man har brosk (heter de så?) Strunt samma jag är rätt glad för jag har tänkt på detta länge nu och vi har snackat om det så säger Frida det att vi ska göra det nu! Och jajemensan, det ska vi!
Nu måste jag köpa lite nya örhängen med ska göras, absolut + att jag måste hitta lite nya linnen! Fy känner att plånboken kommer göra ont efter allt shoppande!

Kommer ha en sådanhär, fast snyggare grej i:)



Hoppas ni har haft det bra idag:)

//always in my heart<3

Kommentarer
Postat av: Frdaooo

Oh! det kmr blir roligt!!! :D

2009-10-05 @ 21:21:08
Postat av: syrran

om det är mina sex and the city så jävlar :P//Minna

2009-10-05 @ 21:43:25
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0