Min bästakompis!

Hejsan!

Till Alexandra:
Nu har jag Alexandra anlänt till mitt hus, (stavas de så?) Vi har snackat massa skit och haft det skitbra! Jag har verkligen saknat dig:) Alltid finns du där när jag blir ledsen eller orolig. Du har varit min bästa vän sen bäbisblöjer och vi har alltid varit bästisar även ifall vi har sagt upp vänskapen för små saker som att jag inte fick ha den barbien då ville jag inte va din kompis längre men så fick jag det och vi blev vänner igen.
Här sitter vi lika bra vänner som vi var när vi lekte med barbies och efter allt flyttande som du har gjort så höll vi kontaken, Från örby till värmland och sist till varberg vilket är lite närmare! Tack kära bästa vän! Du är en sådan syster jag aldrig fick men endå fick lära känna o nu sitter vi här idag och kanske om 50år så sitter vi här än! Älskar dig!<3


 

Du kommer alltid vara min bästa vän

 

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0