Mör i kropp o knopp.

Hej jag är ganska mör idag efter min långa dag.. började med att rida ute i regnet o ja det var blött men kul.. sen är det en grej jag blir mör av att få höra..
Jag kan acceptera era krav men ni måste också kunna acceptera att en människa gör misstag och att han inte visste att det inte var pengar på kortet, varför tror ni att vi åkte hem och hämtade kortet för? Jag nämner inga namn jag vill bara att folk ska få en liten tankeställare.. Nu tycker jag inte att man ska anmärka på varenda liten grej här i livet som man kan tycka är fel. Vad jag har fått lära mig är att man ska inte ta någon för givet, man ska älska dom omkring sig och VISA det! (ni älskar personen säkert) Men jag tror att den personen behöver en kram och höra dom fina orden..
-Förlåt mig, jag älskar dig!
Måste man ha rätt alltid? Inte enligt mig, det kan bli så mycket bättre ifall man är lugn och säger okej du har rätt. Varför är det alltid vårt fel? Ursäkta mig men det ni säger är själviskt och det tänks bara på än själva, vad får man ut av det? Jo besvikelse och mycket mer..
Så onödigt med massa regler som är så extremt löjliga av er!

Nu får folk tycka och tänka som dem själva vill men jag tycker En enda personen har lidigt alldels för mycket för ingenting!

Tack för mig!//

Kommentarer
Postat av: tikkanen

vem?

2009-11-09 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0