Tisdag!

Hello!

Idag har jag varit på APU och lasttränat en unghäst:) Det var skitkul! Fast man måste först utrusta sig med handskar!! Självklart så glömde vi ju de o vi hade på oss allt annat, hjälm och linan, hehe snacka om att jag fick bränskador eller inte, men de gjorde jävligt ont när hon kastade sig bakåt;) Jag känner mig jäkligt duktig idag och så!
Gött att det är lov nästa vecka!


Vad tycker ni jag passar bäst i? Brunt Blondt?




 

 

Plus att jag har en annan sak att berätta.. en tragedi!! Ni vet den mobilen jag ville ha är skjutbar och det visste ju inte jag och det vill jag inte ha! för jag har redan en skjutbar och nu vill ja ha så man kan trycka på skärmen! Men jag hittade en annan en aning dyrare men de gäller att spara! Den ser ut såhär..:

Vad tycks?

nu ska ja dra heejdå!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Alex

Jag tycker att du passar bäst i din naturliga blonda färg, med lite ljusa slingor :D

Ja Jessie vilken tragedi som har inträffat! Tänk om den mobilen också visar sig vara skjutmobil undercover? NEEEJ! Hoppas verkligen inte det då går hela jessievärlden under xD

Ring mig senare:P PUSS

2009-10-21 @ 13:04:23
Postat av: minna

du ska vara blond. och den mobilen vill jag ha :D

2009-10-21 @ 20:48:11
URL: http://muminminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0