Ny mobil!!

Hejhej på er, idag har skolan börjat igen och jag är ganska dum som har lyckats vända på dygnet när jag ska lägga mig tio halv elva försöker jag iaf men jag kunde inte sova igår så jag skulle ta och göra det som ledde till de andra o sen så glömde jag bortsa tänderna o juste jag skulle ju också gå på toa sen går jag o lägger mig och kollar på up men grejen är den att jag glömde göra det också, fan!
jag stängde av datan och hämtade headsettet (heter de så) hehe o la mig o lyssnade på musik men så skulle jag sätta på datan igen och lägga in lite mer musik, jaha klockan blev halv tolv och det var inte bra! Jag som skulle upp tidigt idag och är as trött, det gick inte bra.. men men jag överlevde kan jag ju säga!


Ska härskapet ta vaccinet? Jag har ingenaning hört och sett alldeles för mycket sen finns det fördelar med det, jag måste läsa lite om faktan om när det tillverkades och hur fort de fick fram det, jag är väldigt osäker men sen pratar jag med Alex och han säger ganska bra grejer som jag inte kan svara på hehe typ som om vart jag har fått all fakta ifrån och ifall jag har kollat upp med riktig fakta, jadu jag vill inte snacka om det längre^^

Nu återkommer jag med ännu en NY mobil som jag SKA köpa för den är inte för dyr för mig och inte heller alldeles för dyr ifall jag är klumpig o tappar eller gör sönder den;) den e snygg enligt mig och ska köpa den om hela två månader!!!


Bilden som jag gjorde


och den riktiga bilden!
















Jag nu:


Nattinatti!
//









Kommentarer
Postat av: Alex

Jag kollade mer på dig än på mobilen(a) Ska kommentera lite mer så fort jag hinner! PUSS

2009-11-09 @ 14:26:58
Postat av: har du ny mobil? :O tikktakk

2009-11-09 @ 14:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0