MAAAAT

haha Tack för alla kommentarer om mitt hår(a) Och jag tycker som fridis att vi måste snacka o va snart.. frida blir bajsarg annars hehe.. nä men idag har jag haft en jättte bra dag för min älskis hängde med mig hem och myste jätte mycket med mig.. och jag råkade säga en dum grej till han så jag säger ännu en gång
FÖRLÅT ÄLSKLING ska tänka mig för, du vet att du betyder allt och jag älskar när du viskar i mitt öra att du Älskar mig över hela ditt hjärta, vårt förhållande är perfekt! love yah
!

Jag e hungrig, har gjort läxa tills nu halv nio från halv åtta bläää.. men gött o få av det på axlarna! Just nu saknar ja Alex för han var så underbar idag och jag vill bara ha meeeeeer!<333


Och just nu vill jag ha muffins med!


Mums!



jag vill också ha Sushi!

Alex åt detta en gång och jag blev riktigt sugen! nu ska ja gå o kolla ghost whispere:) hejdå puss på älskis!

//

Kommentarer
Postat av: frida

Ja! så nu får vi va snart innan jag bränner ner hela huset! :D Muffins är gott!

2009-11-12 @ 15:15:40
Postat av: Anonym

hej igen ,

nej det är lite svårt att förklara.

men du kan adda min msn om du vill så

kan vi snacka där?

juliaaandersson@hot...

2009-11-12 @ 19:16:28
Postat av: julia

.

2009-11-12 @ 19:17:49
URL: http://dduvethonjuliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0