Love is in the air<3

Hejsan, jag har klippt av mina naglar och det är jätte gött och skriva på datan nu för dom tar inte emot men det är ju inte världens snyggaste så ska kolla ifall min kära syster har något snyggt nagellack så att det inte ser förjävligt ut.. Idag har jag varit i skolan och jag kan som sagt säga att jag har varit rent ut förbannad på vissa.. En jävla bitch som tror att hon är något när hon går på sina klackar och viftar med handen som om hon vore någon jävla barbie...NOT! Vill bara säga att du är ingenting, du är inte envis bara irriterande och ELAK, våga inte säga så mer till någon! För sedan kommer det vara du som står där och får ta skit av någon som är mycket bättre än dig!
Jag är ganska irriterad på Mosters stall men det är klart och inlämnat, göttmos!! Oj nu blev det mycket text om ingenting igentligen.. en "ny" bra låt är då.. Lily Allen- No fair.. :)

Min lilla älskling är sjuk och det enda jag vill är och pyssla om honom:).. hih men har "pysslat om honom idag" påsättovis.. Jag har gjort en present till han som jag inte nämner här för han kollar ju då o då i min blogg hih^^  laddar upp mina nymålade naglar när dom e klara:) pussbaj!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0