Happyhappy!

heeej!! Jag är på supergott humör idag för ja, även ifall de har varit rena skitvädret och man rider med iskall snö som e blött och allting vill inte som det ska så fan vad det gick endå! Japp jag klippte mig idag och ni är säkert nyfikna på hur det blev.. det blev sådär bra bilder men ni ska inte behöva vara allt för nyfikna så här kommer en bild/er:)



nu måste jag få lite kritik och säga vad som passa bäst! Lugg eller snelugg..


Själv tycker jag lugg;) hah. Hade fint nu ska jag kolla Ghost Whisperer:) pusshaj//


Kommentarer
Postat av: icka

åhh det var jättefint med lugg!! :)

2009-11-11 @ 01:37:18
Postat av: minna

lugg!!!!

2009-11-11 @ 16:20:43
URL: http://muminminna.blogg.se/
Postat av: frida saknar sin kompis jessie! :(<3

Nu blir jag snart arg!!! Vi har inte pratats vid på en evighet! SÅ! nu måste vi vara snart! annars blir jag deprimerad!

2009-11-11 @ 19:23:20
URL: http://fridaviktoriia.blogg.se/
Postat av: frida

BTW! Skit snyggt blev det med lugg! :D

2009-11-11 @ 19:24:40
Postat av: julia

snelugg var jättefint! (:.

tack för komentaren på min blogg

det var snällt skrivit.

kännde bara att jag behövde skriva av mig.

händer ganska mycket skit just nu.

vad kan man säga?-

livet är verkligen inte lätt

kram julia

2009-11-11 @ 20:33:14
URL: http://dduvethonjuliah.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag tycker lugg :D

2010-01-25 @ 08:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0