FREDAGEN!

Här är lite bilder från dagen i skolan från fredagen:) 

här har vi då hanna:)



Och är är linnea:)


Lite godis vi köpte mumas:D


En sjöpony häst:D

Och linneas pony:)


pony igen:D

Och hanna med mustashgrimma.. rawr!


 

och här är jag och hanna sista kortet:)<3

 

Jag kan kortfattat säga att mina njurar är sönder pgd av all cocacola och godis^^ haha men det var en rolig och mysig kväll:) tack! puss natti nu ska ja vänta på att jag kan ringa älskis o kolla på ghost whisperer:) hejdå!//

 


Kommentarer
Postat av: hanna-panna

det va en asmysig kväll! :D

måste göra om det snart :o

vacker bild på mig och muschen :D

hahahah<33:)

2009-11-16 @ 13:18:50
URL: http://hannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0