Tatto o häst

hello! Idag var jag på APU och skulle rida en arab efter boxvila, och det gick ju sådär, hehe!
Somsagt har araber väldigt mkt energi o gissa efter en boxvila hur det gick^^
han skulle bara skrittas o över bommar..
De första han gör är o takta lite, inte så farligt bara kul..
sen ska jag gå ett varv runt banan och upp för baken ska jag ställa mig upp och självklart har anna sagt innan att han har aldrig stegrat eller bockat många gånger i rad..
så när jag ställde mig upp i lättsists så börjar han först med att resa sig och ta kraft för att bocka tre gånger på rad, hehe men det var bara kul för det var tydligen inte så lätt som han trodde^^
Sedan ska vi gå över bommarna och då får han ryck från ja, jag vet inte vart, tydligen från en annan planet så börjar han skena och jag vet inte vart mina tyglar var jag höll väl inte i dom riktigt så han håller på att springa in i en bil och jag tänkte att dettta är slutet för den bilen alltså.. så vänder han och saktar av som om inget har hänt.. näähää fyy!


menmen vad har ni gjort idag?

Igår målde jag lite, det är skoj, så målade jag lite idag med o resultatet blev såhär:).. jag vill ha en sådan tatto på armen:)




Vill ni ha någon tatuering, vadå isånna fall?
Nu snart ska jag kolla på lejonkungen tre med minna o ha det mysigt:D så jag säger godnatt nu, hejsvejs:d<3


Kommentarer
Postat av: Alex

Vad fint det blev, det du målade. Jag är hemma idag igen, jag orkade inte gå upp. Bara för att jag sov så dåligt i natt. Kunde inte sova före 2. Så jag sa att jag inte mådde bra idag heller.

Hoppas du har en jätte bra dag i skolan! Puss <3

2009-11-25 @ 11:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0